gru
Słodycze reklamowe
Coraz częściej poszukujemy sprytnych, niebanalnych sposobów na promocję swojej działalności. Nie jest to łatwe w dobie powszechnych chwytów marketingowych, sztuczek i ciekawych pomysłów, jakie serwują nam coraz liczniej powstające agencje reklamowe. Słodycze reklamowe to fajny sposób na przyciągnięcie do siebie klientów. Świetnie sprawdzają się one w roli przekąski ustawionej do poczęstunku w miejscu, w którym klient czeka na swoją kolej, na przykład u fryzjera czy w prywatnym gabinecie lekarskim. Nie są dobrym pomysłem w gabinecie dentystycznym, z wiadomych względów. Można je z powodzeniem stosować w bankach, czy też dodawać jako gratis do zakupów, jeśli prowadzimy firmę handlową.
Słodycze jako reklama to fajny sposób na wypromowanie swojej marki poprzez oferowanie klientowi reklamy w takiej formie jaką zaakceptuje on prędzej niż ulotkę wciskaną mu na ulicy. Oczywistym jest, że klient chętnie zje elegancko zapakowane w ozdobny papierek z logo firmy ciasteczko bądź cukierka, a nawet jeśli sam nie będzie miał ochoty na skosztowanie, to na pewno znajdzie się w jego rodzinie jakieś dziecko, które zechce takiego cukierka skonsumować. W oczach klienta zaś będziemy jawić się jako firma wychodząca naprzeciw potrzebom klienta, oryginalna i traktująca każdego z dużą dozą serdeczności, co jest przydatne w kontaktach z klientami.